Sider

mandag den 2. januar 2012

Happy New Year!

Hej alle sammen!
GODT NYTÅR!
Håber i alle havde en fantastisk nytårsaften! Det havde jeg i hvert fald. Jeg var over ved en veninde fra klassen sammen med 5 andre piger fra klassen. Vi havde det så sjovt og hyggede så meget! Vi fik en masse god mad og sang Sing Star og dansede Just Dance! ;-) Vi fik selvfølgelig også fyret en masse fyrværkeri af. Jeg havde været ude og købe noget sammen med min far og søster, som jeg fik fyret af. De var utrolig flotte!
Jeg håber i alle som sagt havde en FANTASTISK nytåraften og at i ikke er kommet til skade!
Jeg har taget nogle billeder af mit out-fit og der blev taget nogle billeder nytårsaften som jeg gerne vil vise jer! :-)

xoxo Mia!
























2 kommentarer:

  1. Fed blog og smukke billeder :)
    Tjek min blog ud den hedder www.sofie-brandt.blogspot.com og måske blive fast læser, tak :)
    Sofie!

    SvarSlet
  2. Tak for de sode ord :)
    Jeg vil gerne tjekke min blog ud! :)

    xoxo Mia

    SvarSlet