Sider

mandag den 30. januar 2012

Snevejr og hygge

Hej alle sammen.
Puha, det er godt nok blevet koldt udenfor. Men sne har vi i hvert fald fået her i Jylland. Jeg vil ik sige at jeg ligefrem hader det, men sys det er lidt små træls at det ikke kom i starten af december i stedet for i slutningen af januar. Men sådan er det nu engang.
Jeg har lige filmet min januar favoritter, og skal til at redigere den. Jeg vil begyndte at redigere i mine videoer, da det jo er mere pro. og man får et bedre resultat ud af det :-)
Jeg har næsten lige været ude og tage nogle billeder af den smukke sne i vores have, og de blev faktisk ret gode. Jeg vil lægge dem ind her i indlægget så i kan se dem ;-)
Jeg har også lavet mig en kop te nu hvor det er så koldt. Det er altid dejligt med noget varmt når det er koldt udenfor. Det er rigtig hyggeligt at sidde med min te og høre god musik. Lige pt. er jeg blevet helt vild med dette års Melodi Gran Prix vinder Soluna med "Should've known better"
Men jeg vil drikke min te og spille lidt sims og måske sove lidt, når der nu endelig er tid til det. Og så vil jeg redigere min video når den engang er klar til det, glæd jer! :)
Fortsat god dag!

xoxo Mia



















2 kommentarer:

  1. Fed blog! :-D tænkte på om du måske vil blive fast læser af min blog? :-D
    er også lige blevet af din da den er super fin knus:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak ;-)) Er glad for du kan li min blog!
      Jo, vil jeg gerne :)
      xoxo Mia

      Slet