Sider

fredag den 20. januar 2012

Anmeldelse: Matas plejende øjencreme (til tør/sart hud)

Hej alle sammen.
Dette er en anmeldelse på min matas plejende øjencreme til tør og sart hud.

 Jeg har haft den siden d. 28 december 2011. Jeg synes det er en rigtig god øjencrem. Jeg har dog ikke prøvet andre, men jeg kan virkelig godt lide den her. Jeg købte den fordi jeg tit følte at min hud omkring mine øjne var ret tør og føltes sart efter jeg havde fjernet make-up, og jeg ville gerne passe ekstra meget på den del af min ansigtet. For huden omkring øjene er ekstra sart og tynd end andre steder i ansigtet. Så derfor er det en god idé at ha en øjencrem som er special lavet til præcis huden omkring dine øjne. Jeg synes at den giver rigtig god fugt og gør "hvad den skal". Den er uden parfume, og det er godt når det er jo er i ansigtet at det skal smøres ud. Jeg synes også at det er dejligt den måde den er, altså at der er en lille tube som selve cremen kommer ud af. Et godt tip jeg fik, som stod på cremen, var at det er en god idé at lægge den i køleskabet. Fordi når du så bruger den om morgenen så kan den tage eventuelle hævelser omkring øjnene du har fået efter du er vågnet. Og det er også dejlig forfriskende at få en kold crem på øjnene om morgenen, man føler sig mere frisk.
Alt i alt vil jeg sige at det er en super god crem! Det eneste minus er at den er lidt dyr i forhold til at der kun er ml. i ..
Så jeg giver den **** ud af 5 !

MATAS siger:

Til tør og sart hud.

Effektiv til den tynde og følsomme hud omkring dine øjne.

De aktive liposomer fugter huden og vedligeholder hudens barrierefunktion, hvorefter huden efterlades dejlig blød, frisk og glat.

Indeholder allantoin, der effektivt mindsker irritation og tørhed i din hud. 
Det virksomme E-vitamin beskytter, styrker og plejer effektivt din hud og øger samtidig din huds evne til at regenerere.
Indholdet af avocadoolie beskytter mod fugttab, og er samtidig med til at forbedre hudens elasticitet.

Plejende Øjencreme indeholder ikke parfume



Håber i kunne bruge den her anmeldelse til noget!
Skriv gerne forslag til andre anmeldelser i gerne vil ha!


xoxo Mia :*




2 kommentarer:

  1. Hey Mia. Måske kan du huske mig? Jeg har slettet min blog, og vil nu virkelig starte på en frisk! Og jeg håber du vil følge min blog! Så jeg får en god start. :-) Og måske vil anbefale mig? Det ville betyde utrolig meget får mig. Ps: Elsker dine video'er!! Stor fan :-)

    Hej hej, sandramrasmussen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Sandra! :) Fedt at du starter igen :-)
    Jeg vil rigtig gerne tjekke din blog ud! :-)
    Er glad for du kan li mine videoer :) tak <3

    xoxo Mia!

    SvarSlet