Sider

lørdag den 28. januar 2012

Update


Hej alle sammen. Jeg ved at det er ved at være rigtig langtid siden jeg sidst har blogget og lavet videoer, men der har bare været så meget og så har jeg protieret lektier og skole før youtube og bloggen. Men jeg regner med at jeg begynder igen meget snart. 
Jeg håber at i alle har en fantastisk weekend og at den fortsætter lige så god! Jeg er over ved min far med min søster og vi skal i biffen her til aften og se mission impossible - ghost protocol, glæder mig rigtig meget! :-)
Men jeg vil smutte igen!
Hvad har i lavet i jeres weekend?

xoxo Mia<3

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog! Vi er nu faste læsere.

    Hvis du har tid og lyst så må du meget gerne tjekke vores blog ud :-)
    madeformocha.blogspot.com

    xo

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha! :-)
    Vil jeg rigtig gerne! ;)

    xoxo Mia

    SvarSlet