Sider

søndag den 8. januar 2012

Ansigts rensning og "The Lying Game"

Hej alle sammen.
Jeg håber at i alle sammen nyder jeres weekend! Jeg skal bare arbejde hele weekenden, yay.. ej det er fint nok, lønnen er jo god i sidste ende. Men i dag var jeg på arbejde, og inden jeg tog på arbejde var jeg lige et smut forbi Matas. Hvis i ikke har opdaget det så har jeg jo modtaget min Sigma cleansing and polishing tool i går. Så jeg ville nede og købe mig en ansigts rens som jeg kunne bruge til at rense med. Jeg valgte at købe "Ganier Skon Naturals Pure Active Scrub". 
Jeg har brugt den før, da jeg gik på efterskole. Og jeg har vidst fortalt at da jeg gik på efterskole havde jeg en rigtig fin hud. En hud som jeg var glad for. Og måske lyder det mærkeligt at jeg havde en flot hud, for spiser man ikke ret usundt på en efterskole? Jo, det gør man. Eller ik alle.. Jeg spiste slik og usunde sager. Jeg spiste da også godt til morgen, middag og aften. Men jeg drak vand! Jeg drak vand every single day! Jeg tror jeg drak omkring 2 flasker om dagen og mere! Og så sørgede jeg for at rense min hud HVER aften og HVER morgen, og det gør jeg stadig den dag i dag. Piger, det er så vigtigt at i ikke sover med jeres make-up! Gør jer og jeres hud den tjeneste at rens den hver morgen og aften, i vil se resultater! Jeg regner med at jeg meget snart laver en video hvor jeg fortæller rense tips og tips til sund hud, ogs selvom min hud ikke er den flotteste i verden. Men jeg vil gerne give jer gode råd! Og så vil jeg gerne vise jer hvordan jeg renser min hud, så i evt. kunne få gode råd omkring det.
Her til aftes her jeg "opdaget" en ny serie. Eller det vil sige, jeg har godt vidst at den var der. Men jeg har aldrig rigtig set den. Jeg så Blair's (Juicystar07) Twitter Talk video på youtube her i dag, hvor hun snakkede om "The Lying Game". Så jeg tjekkede den ud på nettet, og fandt ud af at det rent faktisk er den samme der har lavet "Pretty Little Liars" som har lavet "The Lying Game". Og hvis i kender mig godt (og kan se på min baggrund) så er jeg TOTAL Pretty Little Liars fan! ELSKER DEN SERIE! Så jeg skulle bare tjekke den serie ud. Så jeg fandt den på nettet og nu har jeg set 2 afsnit, og jeg elsker den allerede! Jeg synes i skal tjekke den her trailer ud! Hvis i elsker tøse serier med spænding og kærlighed så er den noget for jer! Og det er PLL også!


Men det var noget af et sidespor!.. Men så købte jeg den, og her i aftes prøvede jeg den for første gang. Det var en sjov følelse, men jeg kunne mærke at min hud var SÅ blød og det føles så dejligt. Jeg sørgede for at fjerne min make-up inden, for det skal man. Men jeg glæder mig til at se resulter! Jeg regner med at jeg vil tage et billede af mit ansigtet for hver gang jeg har renset den, så jeg kan se resultaterne bedre!
Men jeg vil til og smutte i seng, for arbejdet kalder igen i morgen. Håber i kommer til at sove godt i nat, og at i får en skøn søndag!


Love you girls!
xoxo Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar