Sider

lørdag den 14. januar 2012

Skønt med weekend! ;-)

Hej alle sammen!
Jae, så blev det endelig weekend. Puha, jeg havde godt nok set meget frem til den! Hele sidste weekend arbejdede jeg jo og det er ikke liiige det man gider bruge en hel weekend på. Så i den her weekend står den bare på hygge over ved min far. Jeg tænkte at jeg lige ville smide et indlæg herind for lige at holde jer opdateret.
Det har været noget af en skole uge, men jeg fik sluttet den godt af med en sjov idræts time og fri kl. 11:30! Yay! Så stod den på afslapning og en lille lur.. hæhæ ;) Så skulle der pakkes og så tog min søster, far og jeg op i Bilka og købte ind til weekenden. Vi købte også slik som vi skulle hygge os med om aftenen (jeg sidder også og guffer af det nu haha). Fordi vi havde nemlig planlagt at købe en billig gyser/thriller film, fordi det jo i dag er fredag d. 13! :o Men vi endte med at købe "Devil", og den var meega god! Her kan i se traileren til den:
Men den hyggede vi os så med, og det var rigtig (u)hyggeligt ;)
Lige nu sidder jeg bare og stener computer og spiser slik. I morgen skal jeg måske ned i byen og shoppe lidt, for der er jo stadig januar udslag! Så måske kommer der snart et haul hvis jeg får købt noget! :-)

Håber i alle har haft en skøøøn fredag!

xoxo Mia :*

1 kommentar: