Sider

mandag den 13. februar 2012

Blandet haul!

Hej piger
Så har jeg været ude og shoppe, yay!
Det er ved at være langtid siden sidst, så jeg gik til den! Fik købt en masse tøj og intet make-up, wow :o Ej jeg tænkte at jeg ikke ville købe noget make-up, da jeg snart skal bestille fra ELF, weee ;-)
Men jeg har taget nogle billeder af alt mit guld, så tjek dem ud! 
Håber i nyder ferien og at jer som stadig er i skole har haft nogle dejlige skoledage og glæder jer til at I får ferie! :-)


79,95 ,-
99,95 ,-
129 ,-

79,95 ,-
49,95 ,-


34 ,- (var på tilbud)


79,95 ,-
259,95 ,-


           69,95 ,-                                              30 ,-          

xoxo Mia

4 kommentarer:

  1. Hej Mia :)
    Er ballerinaerne gode at gå i ?

    xoxo Sussie

    SvarSlet
  2. Hej Sussie :-)
    Jeg har ikke rigtig prøvet at gå i dem endnu, men jeg skal have dem på næste weekend. Så derefter kan jeg fortælle dig om de er :-)

    xoxo Mia

    SvarSlet
  3. hej Mia.
    hvor købte du eos læbepomaden???

    SvarSlet