Sider

fredag den 17. februar 2012

Nyder ferien fuldt ud!

Hej alle i skønne piger derude!


Ja, så er vi nået til torsdag. Jeg har vinterferie i den her uge, og nøj hvor jeg dog bare nyder den fuldt ud! Jeg slapper af, er sent oppe, står sent op, går rundt i nattøj dagen lang og hygger med guf og sex and the city. Jeg har virkelig kunne mærke, at jeg har haft brug for en ferie.
I min ferie har jeg været til fødselsdag hos min faster, i sidste weekend. Det var smadder hyggeligt :-). Jeg har også været i byen med en veninde og se Joey Moe, han var sgu fed! Der kommer nok et billede ind på det her indlæg af ham, når jeg har mit stik til min mobil. Men han var rigtig god og jeg havde en super fed aften med min veninde. Dagen efter skulle jeg arbejde lidt, og så op til min far sammen med min søster. Vi har hygget os rigtig meget (som altid) og i dag var vi i IKEA, i Odense. Jeg fik købt et par ting som jeg måske lavet et haul på, hvis i kunne tænke jer det? Ellers kommer det bare her op på bloggen. Men jeg er ret glad for de ting jeg har købt. Men mit kort begynder snart at brænde (lige som i Nynne filmen, haha). Fordi jeg har simpelhent brugt såååååååå mange penge i den her måned! Og i dag har jeg lige bestilt en masse godt fra ELF (eyeslipsface), så glæd jer til et haul med det! I morgen skal jeg til 2x18 års fødselsdag, så det glæder jeg mig rigtig meget til! Og søndag står bare på afslapning og så skal jeg op til noget fødselsdafshygge ved min farmor. Ellers skal jeg bare lade op til mandag, hvor den står på skole igen! Åh gud jeg får svært ved at komme op, men ligemeget! Haha ;-)
Jeg håber i alle har haft en forrygende ferie, indtilvidere, og at den forbliver god! Og til alle jer som får ferie i morgen, god ferie til jer! :-)

Love you!

xoxo Mia

4 kommentarer:

  1. Hej med dig. Jeg har modtaget en blogaward fra http://minetankerogmitliv.blogspot.com/ og det betyder, at jeg skal give 5 blogawards videre. Jeg har valgt dig til at modtage 1 ud af de 5 !
    Tillykke med det :)
    Du skal nu give 5 blogawards videre og skrive et blogindlæg om hvem du har fået blogawarden af.

    Hvis du er itvivl om hvordan det foregår, så smut fordi min blog og se hvordan jeg har gjort!
    xoxo Mathilde.

    SvarSlet
  2. Fordi jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, skal jeg derfor Awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig!
    Smut forbi min min blog og find ud hvad du skal.
    http://sandramrasmussen.blogspot.com/2012/02/blogaward.html

    Hej hej, :)

    SvarSlet
  3. Fed blog og virkelig fedt desgin herinde også! Jeg er blevet fast læser og du er velkommen til at kigge forbi og blive fast læser ved mig hvis det frister :)

    Cecilie/
    http://minetankerogmitliv.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord :-)
      Jeg vil rigtig gerne kigge forbi din blog :)

      xoxo Mia :)

      Slet