Sider

tirsdag den 21. februar 2012

ELF haul

Hej piger!
Så fik jeg endelig mine ting fra elf, og jeg er suuper glad for alt!
Jeg har i alt købt 16 ting og min søster købte 3 ting, og så deltes vi om at betale fragten. Jeg har været suuper spændt på at få mine ting, da jeg har købt mange nye og spændende ting :)
Jeg vil ikke gøre det her indlæg alt for langt, men jeg har taget nogle billeder af alt det jeg købte, så tjek det ud!
Skriv hvis i vil ha' en anmeldelse på nogle af tingene :-)

Håber i har haft en skøn dag, og til jer der har ferie - håber i nyder den!



















 xoxo Mia


13 kommentarer:

  1. super lækre ting - jeg elsker ELF
    Kunne godt tænke mig hvis du kunne kommer med en anmeldelse af neglelakkerne, mineral læbestiften og cream eyelineren :) det er alle ting jeg har overvejet at købe men kunne godt tænke mig at vide hvordan det egentlig er når nu du tilbyder ;)

    maier-bigbeauty.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :-)
      jeg elsker også elf! :-)
      Men de anmeldelser skal jeg nok få lavet ;-))

      xoxo Mia!

      Slet
  2. Hej Mia

    SUPER fed blog, begynder at følge dig nu ;)
    Hvor køber man de "Elf" neglelakker?
    Og hvormeget koster de? :)

    http://tildegroth.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tilde :-)
      Tak fordi du følger mig!
      Du kan købe ELF neglelakker på http://www.eyeslipsface.co.uk/
      og de koster 13 kr.

      xoxo Mia

      Slet
    2. iih Tusind tak! det er godt nok billigt ;)
      Bestiller man dem så på den hjemmeside eller hvad? :)

      håber du vil følge mig på min blog ;)

      Slet
    3. Ja det gør man ;-) Meget let ;)

      vil jeg gerne ;)

      xoxo Mia

      Slet
  3. hvor meget er gebyret,,, vil nemlig købe nogle nu! ;)

    Mange tak!!! hvor er du sød

    xoxo Tilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår ikke helt hvad du mener med gebyret, men der er en fragt pris på 34 kr. :)
      Men gå ind og synes godt om deres facebook så får du tit rabat koder som gør det hele meget billigere.
      Lige pt. er de igang med noget hvor de skal nå nogle bestemte antal likes for at vi får nogle koder til en masse. Fx. 30% rabat (det har lige lige haft, og der var der jeg købte det) fri fragt, 20% rabat, vin din ønske liste og meget mere. prøv og tjek det ud!
      http://www.facebook.com/elfcosmeticsUK

      Og det var så liidt, tak <3

      xoxo Mia!

      Slet
    2. FEDT tak for det, men hvordan virker det, og hvor finder man koderne ?

      hehe ;)<3

      xoxo Tilde

      Slet
    3. De slår koderne op på deres facebook, og så skriver du det bare i den der lille kode boks når du skal til og købe ;-)

      Slet
  4. er der en kode nu? ;) for jeg ved ikke hvor jeg skal kigge

    hæhæ tak alligevel ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ikke lige pt. der har lige været en da de var oppe på 300.000 likes, der var 30% på alt. Den næste kode kommer når de når 305.000 likes, og så får vi fri fragt. Se det på det her billede:
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150602574416740&set=pu.8993201739&type=1&theater

      Slet
  5. okay thanks you ;)

    Håber du kunne tænke dig af blive fast læser på min blog ;)
    http://tildegroth.blogspot.com/

    SvarSlet