Sider

torsdag den 23. februar 2012

Lidt af livet♥

Hej alle sammen.
Jeg tænkte at jeg lige ville lave et blogindlæg til jer om hvad der er sket i mit liv for nyligt :-)

Mig ;)
Min lillesøster ;)
Jeg er næsten lige kommet hjem fra en hyggelig aften med nogle familie venner. Vi var ude og bowle og efter vi fik utrolig god mad (lækker buffet!). Det smagte suuuper godt og blev prop mæt. Omkrig selve bowlingen gik det såen liiidt godt. Kom på en tredje plads med 4 spillere :). Men det har været en hyggelig aften og også en hyggelig dag. Der skete ikke så meget i skolen, men efter skole mødtes jeg med min søster og så tog vi sammen ind i byen (der er ikke langt fra min skole til byen). Derinde købte vi lidt mad og en is og hyggede os. Vi købte også en buket blomster til vores mor, for det fortjener hun♥. Da vi kom hjem gik vi en god tur med vores hund, og det endte med at mine sko blev helt mudret til fordi der var lidt (meget) sumpet. Men whatever, vi havede det sjovt! Så jeg har haft en skøn dag!
Nu glæder jeg mig bare til weekenden hvor jeg skal være ved min far og så står den også lidt på lidt arbejde, men det går nok :-)
Det glæder jeg mig til! :).
Hvis i har fuldt med så har jeg fortalt at jeg var i IKEA i vinterferien. Jeg fik også købt nogle ting, og dem har jeg taget nogle billeder af og dem sys jeg da lige i skal se :) Jeg købte 3 duftlys, et spejl og en lampe. Jeg er rigtig glad for alle tingene, og der dufter rigtig godt på mit værelse når de er tændt. Jeg har købt duftene Vanilje, blomst og bær.

Det seneste jeg har købt er noget fra Matas. Jeg haft noget tid i byen inden jeg skulle på arbejde, så jeg kiggede lige lidt rundt i Matas for at se om der var nogen gode tilbud og om der var noget jeg evt. skulle bruge. Jeg fandt en neglelak fra Rimmel London. Det er ikke en farvet lak, men en klar base og top coat til før og efter man påføre neglelakken. Jeg havde godt nok købt den der klare ELF neglelak, men det var ikke en top og base coat som jeg troede. Så derfor købte jeg den her fra Rimmel. Jeg har brugt den og den er super god og tørre rigtig hurtigt. Jeg købte også en fod- og hælekur (fra Matas' eget mærke). Den var på tilbud, så jeg tænkte at den ville jeg da prøve. Jeg har altid rigtig tørre fødder, så jeg tænkte at den ville være rigtig god. Jeg har brugt den en gang, og den er rigtig god og foden bliver så blød! Den er på tidbud lige nu, så smut i Matas hvis du leder efter en god fod- og hælekur!

Jeg har slørende mine
veninder da jeg ikke vil
lægge billeder af dem her
uden de har givet lov :-)
Det sidste jeg har og fortælle om er da jeg i går var på ARoS i Århus med mit billedekunsthold. Hvis du ikke bor i Århus og ikke ved hvad ARoS er, så er det en kunst museum med en masse forskelligt kunst. Alt fra den store dreng "Boy" til malerier fra guldalderen. Det nyeste (tror jeg) som er kommet til museet er "your panorama rainbow". Det er en stor cirkel af farve. Nærmest en MEGA farvecirkel (se billede). Man kan gå rundt i den og det er mega fedt! Næsten alt på en blir den farve og det var mega sjovt og se at mi neglelak skiftede farve fra hvor jeg var. Jeg gik rundt sammen med to piger fra min klasse, og vi tog nogle billeder deroppe. Den synes jeg lige i skal se :). Det var virkelig spændende, interessant, sjov og flot og være på det museum og det er bestemt ikke et af de kedelige museums!
Det allersidste jeg har og fortælle jer er at jeg, så snart jeg har brugt tingene i et godt stykke tid, begynde på en ELF anmeldelses serie på min blog. Rigtig mange på youtube og på bloggen er interesseret i at få anmeldser af alle mine elf ting (nye og gamle). Så for at få det gjort, så vil jeg starte den her serie så jeg kan få anmeldt ALT elf jeg har. Jeg håber i vil synes godt om det :-)

Til slut vil jeg sige godnat og sov godt og jeg håber i har haft en fantastisk dag. Og til jer som har ferie, håber i nyder den!

Der er en sang jeg høre rigtig meget for tiden som jeg også synes i skal høre.
Det er "Call me maybe" med Carly Rae Jepsen.
Hun er så køn og synger fantastisk!

Jeg håber i kunne lide dette laaaange blogindlæg, men der var simpelhent bare SÅ meget jeg skulle fortælle, så i fik lige alt!
Men jeg vil smutte i seng nu og sove og glæde mig at få weekend i morgen!


xoxo Mia!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar