Sider

onsdag den 21. marts 2012

Fødselsdags video til Blair Fowler/Juicystar07!♥


Hej piger!
Hvis i også elsker Blair rigtig højt og syntes at hendes videoer er vildt gode, så vær med til at lave en fødselsdagsgave til hende! Mig og min Canadiske Twitter veninde, som også er helt vild med Blair, har sammen lavet denne facebook side, klik her for at komme til siden!

Det hele står godt nok på engelsk, men det er jo så alle fra hele verden kan være med! Gå ind og læs hvad i skal gøre, og skriv ENDELIG til mig hvis i har spørgsmål!


Og husk og DEL FB-SIDEN med alle jeres venner/veninder som er "Blair elskere"! Men husk og sørg for at Blair ikke ser det, da det skal være en overraskelse!
Håber i vil hjælpe mig og min veninde! :)


xoxo Mia!


1 kommentar:

  1. Hey!
    Super fed blog! Elsker den!
    Har lige startet min blog op igår!
    Er blevet fast læser så jeg tænkte om du kunne blive fast læser på min?
    Du ved "læser for læser-ting ting"
    Kys.
    http://simonebaur.blogspot.dk/

    SvarSlet