Sider

søndag den 25. marts 2012

Ikke mere billedplads på bloggen.. Kan i hjælpe? :)

Hej piger :)
Jeg har en lidt trist nyhed.. Jeg har ikke mere billedplads her på bloggen. Dvs. at jeg ikke kan ligge billeder ind. Jeg havde ellers en masse billeder af nogle nye ting jeg havde købt jeg ville ligge ind, men så skrev den at jeg havde brug al pladsen og at jeg skulle købe mere. Jeg vil gerne købe mere plads, for det er vidst ikke ret dyrt. Men det hele står på engelsk og priserne er i dollars$.. Så det er jeg lidt utryg ved..
Er der nogen af jer som har stået/eller står i samme problem, og ved hvordan man gør??
Jeg vil som sagt gerne købe mere plads, men jeg vil gerne være 100% sikker på at det er sikkert og at jeg ikke får trukket penge hver måned uden jeg ved det..

Please hjælp hvis der er nogen af jer der ved hvordan man gør!

xoxo Mia! :-)

6 kommentarer:

  1. www.valuta.dk - rigtig god hjemmeside, til at regne dollars, eller euro, eller noget.:-) Du taster det bare ind, også kommer der et svar. Vupti nemt og hurtigt, i stedet for at regne det ud selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Men problemet er ikke om hvor meget det er i DKK. Det er mere om hvor sikkert det nu er, når det er i $.. :)

      Slet
  2. Hej Mia! Det har godt nok ikke noget med det her at gøre, men vidste ikke rigtigt hvor jeg ellers kunne skrive det.. men jeg ville bare spørge om du havde en mail eller noget hvor jeg kan sende en privat besked til dig, for jeg vil gerne spørge dig om noget, som du måske kan hjælpe mig med? :)
    Btw. Du er en fantastisk blogger og jeg elsker din blog! :)
    Knus Fra Michele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan skrive til mig på:
      miax1994@hotmail.dk

      Slet
  3. Tror ikk' du skal være usikkert pga. det er dollars. Men hvis du helst ikk' vil gøre det, kan du som du selv siger i din video, bare lave en ny blog. (-;'

    SvarSlet
  4. hej Mia. Jeg kiggede forbi din blog og du har en virkelige fed blog.
    Jeg håber at du vil tjekke min ud og blive faste læser og jeg vil gøre gengæld!
    Håber du kigger :D.

    SvarSlet