Sider

lørdag den 25. februar 2012

Weekend♥

Hej alle i smukke piger derude
Så er det endelig blevet weekend og jeg har hygget mig rigtig meget!
I dag var jeg ude og se på biler sammen med min far og min søster, da min far skal ha en ny bil snart. Det var vildt fedt da vi kørte rundt i dem og de er rigtig flotte dem min far har set på.
Eller har vi bare slappet af og i går så vi x-factor. Jeg stemte selvfølgelig på Line, hun skal vinde!!
Lige nu slapper jeg bare af i sengen sammen med min søster og om en lille halv times tid skal vi ud og lave mad. Vi skal ha hot-wings! Muuuums! Det er virkelig noget jeg elsker! Og så skal vi hygge med film og chips i aften, og måske skal vi lige set lidt af Voice finalen. Jeg har godt nok ikke fuldt med i det, men det er sjovt alligevel og se hvem der vinder.
Jeg er så glad for at jeg er begyndt at være meget mere aktiv her på bloggen. Så når jeg ikke laver videoer så kan jeg blogge her, og det er også utrolig fedt! Alle jer derude bag skærmen, i er virkelig skønne! Jeg er rigtig glad for at jeg har fået så mange faste læsere. I starten da jeg havde min blog brugte jeg den næsten aldrig, men nu bruger jeg den næsten hver dag. Jeg tjekker den hele tiden, svare på alle jeres kommentare, redigere designet og gør den flottere at se på. Jeg går virkelig meget op i at den ser flot ud og at den er overskuelig at kigge på. Jeg er i hvert fald tilfreds med hvordan det ser ud nu.
Hvis i har fuldt mig længe, så ved i at jeg også har en twitter. Jeg har besluttet mig for at bruge den meget mere end jeg normalt gør. For jeg burde bruge den meget mere, da jeg rent faktisk har 13 followers som sikkert gerne vil vide hvad jeg går og laver. Jeg er næsten på computeren 24/7, så hvorfor ikke opdatere mit liv derinde? Jeg er nemlig ikke så glad for at blande facebook og mit internet liv her på bloggen og youtube sammen, og det er derfor jeg ikke har lavet en facebook side til min kanal. Men i stedet bruger jeg Twitter, som i princippet er det samme og kan det samme som facebook. Jeg kan opdatere hvad jeg går og laver, og så kan i se det og retweet tilbage til mig. Smart ik? ;-) Tjek min Twitter (xMia94) ud her. Eller, som jeg sys er ret så smart, tjek den ud i siden af min blog. For jeg har nemlig fundet ud af hvordan jeg har fået Twitter OG Formspring på min blog! Så i rent faktisk ikke behøver at gå ind på siden for at se hvad jeg har skrevet på twitter eller for stille mig spørgsmål på formspring, det er smart! Så gå ud i højre side af min blog, og spørg løs!
Jeg tror jeg vil lave den første anmeldelse i min "ELF anmeldelser" serie nu, og så gå ud og lave mad med min søster! Husk at vær opdateret på min twitter girls!

Puha, det indlæg blev godt nok langt. Men whatever, jeg fik sagt hvad jeg ville sige. Jeg har besluttet mig for, at jeg i næsten hvert indlæg på min blog til linke til en sang jeg rigtig godt kan lide og vil dele med jer. Så det vil jeg gøre.
Den sang jeg har valgt er "Friends" med Aura Dione.


Håber i alle har haft en skøn dag!

Love you!


xoxo Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar