Sider

tirsdag den 28. februar 2012

Update + Pretty Little Liars & The Lying Game!

Hej piger
Tænkte at jeg lige ville skrive et indlæg her på bloggen inden jeg smutter ind og se PH.
I går og i dag(man-tirs) har jeg været syg. Har haft ondt i maven og hovedpine, så jeg følte ikke helt for at skulle i skole. Men i dag har jeg fået det meget bedre og er klar til at komme i skole i morgen. Jeg havde egentlig også planlagt at filme en feb. favoritter i dag, men det droppede jeg fordi jeg ikke lige var oplagt og havde også noget tysk jeg skulle ha lavet færdigt. Men jeg regner med at jeg laver en i morgen, da jeg har tidligt fri fra skole! Yay! Ellers har jeg ikke rigtig lavet noget specielt siden jeg sidst skrev her. Jeg var jo ovre ved min far i weekenden, men det har jeg jo skrevet et helt indlæg om, så det ved i jo :-)
Lige nu sidder jeg og nyder en dejlig varm kop te og høre en masse god musik. Jeg har fundet en masse nye gode sange, så der kommer sikkert ogs et par af dem i favorit videoen.

For at jeg ik bare snakker om noget ligegyldigt, så vil jeg rigtig gerne fortælle jer om 2 helt igennem fantastiske serier som jeg følger med i. Hvis i har fuldt mig længe, så ved i at jeg følger med i Pretty Little Liars. Og det er en SÅ god serie. Spændende i hvert evig eneste afsnit, og jeg sidder bare klistret til skærmen hver gang jeg ser det fordi det er så spændende! Den handler om 4 piger, Hannah, Emily, Spencer og Aria. Deres veninde Allison forsvinder pludselig og blvier fundet død. De 4 piger prøver at finde ud af hvem morderen er og hvem den mystiske "A" er!

Den anden serie er en serie som jeg ikke kendte til før Blair (juicystar07) fortalte, tror det var i en fav. video, om at hun fuldte med i den og at hun faktisk syntes at den var bedre end PLL. Så jeg tænkte, hvorfor ik lige set et afsnit af den serie og så kunne jeg altid "springe fra" hvis jeg ikke kunne lide det alligevel. Jeg så så et afsnit, og flere og flere og flere og flere! Tror det var i min juleferie at jeg så det, for så det hver dag. Jeg skulle se alle afsnittene inden anden sæson begyndte d. 2 januar. Så jeg så det bare heletiden, og den serie fangede mig virkelig. Og jeg syntes også selv at den er lidt bedre end PLL, men ik at PLL er dårlig! Men TLG er virkelig en spændende serie! Den handler om twillingerne Emma og Sutton. De bor hver for sig, da de er blevet bortadopteret af forskellige familier. Emma er endt i et skidt kvarter, hvor Sutton er endt i et rige kvater. Pigerne ved ikke at de har en tvillinge søster, men da de finder ud af det og mødes vil de sammen finde deres mor. Pigerne bytter plads så Sutton kan tage ud og finde deres mor. Derefter sker der en masse spænende ting. For selvom de ligner hinanden udenpå, er de vidt forskellige indeni..

Så hvis i elsker serie med kærlighed, venskaber, spænding, gys og mystik - så er Pretty Little Liars og The Lying Game HELT sikkert noget for dig! FANTASTISKE SERIER!
Her er et link til hvor i kan se Pretty Little Liars og The Lying Gamle online, gratis. Det bliver nemlig sendt i USA. Det bliver sendt derover kl. 03:00 om natten tirsdag, dansk tid. Så jeg venter altid med at se det til om dagen tirsdag :-)
Syntes lige jeg ville dele disse fantastiske serier med jer, fordi jeg elsker dem så meget!
Hvis i allerede følger med i serierne, eller bare en af dem, så skriv lige i kommentarene hvad i sys om dem! :)

Linksene til hvor i kan se det henne:
http://www.1channel.ch/watch-2726223-The-Lying-Game
http://www.1channel.ch/watch-350641-Pretty-Little-Liars

Tjek trailerne ud og se om de er noget
for jer piger! :-)
Håber i nyder jeres tirsdag aften, det gør jeg i hvert fald!

Love you!

xoxo Mia


15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hvor sødt sagt, du er ogs søød :-)

      Slet
    2. vil du ikke skrive enkommentar inde på et af mine indlæg om hvordan du lavet den der ipod med alle dine yngling sange? ;)

      Slet
    3. Jeg kan bare skrive det her, for det er meget simpel. Under iPod'en står der create free, og den klikker du på. Så opretter du en bruger, laver en spilleliste og tilsidst får du en kode du kan lægge på din blog som en gadget :-)

      Slet
  2. super fed blog!
    jeg har en give away igang på min blog, jeg håber du vil tjekke den ud! http://amaliehoelgaard.blogspot.com/p/give-away-igang.html

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Dejligt du er blevet rask. Elsker også Pretty little liars ;)

    Har du deltaget i min giveaway? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jae meget, gider ik være syg :(
      Og fedt at du ogs elsker PLL!

      Nej tror jeg ik, men jeg vil da lige tjekke den ud!:-)

      Slet
  5. Rigtig rigtig fed blog du har!! Pretty little liars og The lying game er også nogle mine ynglingssere :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak Anna ;-)
      Det er virkelig også nogle af mine!

      xoxo Mia

      Slet
  6. Hej med dig Mia!
    Sikke en fin og yndig blog du har! Hvor er den hyggelig, og inspirerende.
    Jeg er blevet fastlæser!
    - Tænkte måske lidt om vi skulle følges? :-)

    Knus Michelle fra . v'
    // http://michellefrederikke.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hej Mia!
    Når man trykker på linkene ,og når man så vil se afsnittene kommer der noget op hvor der står at man skal oprette en bruger for at kunne se det.. skal man det eller er det mig der gør noget forkert? :)
    Forresten, elsker din blog og er også fast læser!
    Knus fra Michele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Det er ikke noget du skal, det er kun hvis du vil kommentere de forskellige ting derinde.
      Hvis du ruller ned kan du se de forskellige afsnit og sæsoner :)

      Og tusinde tak!
      xoxo Mia!

      Slet
  8. Jeg kan ikke se det.. når jeg trykker play, står der at jeg skal have en account ..

    SvarSlet
  9. Hej Mia

    Fedt indlæg om gode serier.
    Hvis jeg klikker på dit link til at se PLL står der at den ikke kan finde siden..
    Er det kun mig der har det problem??
    Jeg kan virkelig ikke finde et sted hvor jeg kan se PLL sæson 1 hvor det er gratis, online og danske undertekster.

    Hilsen Astrid

    SvarSlet